آموزش عکاسی “قبل و بعد” رژیم غذایی و ورزش

تصور کنید شما رژیم غذایی تان را به خوبی رعایت می کنید، فعالیت بدنی خوبی داشته و مرتب ورزش می کنید و البته در تصمیم خود ثابت قدم هستید. اما زمانی که روی ترازو می روید، عددی را مشاهده می کنید که اصلا انتظارش را نداشته و نا امید می شوید.

وحشت نکنید! عددی که ترازو نشان می دهد دروغ نیست، اما در عین حال، کل حقیقت را نیز بیان نمی کند. در واقع ترازو نمی تواند به شما بگوید چه مقدار چربی از دست داده و چقدر ماهیچه بدست آورده اید و یا احتباس آب داشته اید. همچنین، با مشاهده روزانه خود در آینه هم به سختی می توان پیشرفت خاصی را مشاهده کرد.

بهترین راهی که برای مشاهده پیشرفت توصیه می شود، عکس گرفتن است. سپس، هنگامی که عکس های خود را از زمانی که برای اولین بار رژیم تناسب اندام خود آغاز کرده و با چند ماه بعد مقایسه می کنید، به شما قول می دهیم که شاهد یک سورپرایز بسیار دلپذیر باشید.

آموزش عکاسی “قبل و بعد” رژیم غذایی و ورزش

چند نکته برای یک عکاسی عالی در عکس های مربوط به “قبل و بعد” از پیشرفت تناسب اندام

برای تضمین یک عکاسی عالی و مشاهده بهترین عکس ها از روند پیشرفت خود، نکات مهمی در ادامه ذکر شده است. پس بهتر است به نکات گفته شده دقت کنید تا بتوانید تصاویری کاربردی ثبت کنید. این عکس ها به شما کمک می کند تا در مسیر هدف خود ثابت قدم بمانید، پیشرفت خود را به طور موثر پایش کرده و در نهایت به اهداف تناسب اندام خود دست یابید.

۱- اندام خود را نشان دهید

برای مقایسه تغییرات، باید تغییرات را مشاهده کنید. پس بهتر است هنگام عکاسی از پوشیدن لباس های گشاد خودداری کنید. برای این کار، پوشیدن لباس های کاملا چسب بدن مثل لباس شنا بسیار مناسب است. ناحیه شکم نیز باید کاملا قابل مشاهده باشد، زیرا این قسمت از بدن شاخصی عالی برای کاهش وزن و یا افزایش عضلات است.

۲- همیشه با یک لباس عکس بگیرید

اگر هر دفعه امکان پوشیدن یک لباس وجود ندارد، بهتر است در هر بار عکاسی لباسی را انتخاب کنید که مشخصات لازم را که همان چسبان بودن است، داشته باشد. در صورتی که از پیشرفت خود بسیار راضی بوده و تمایل داشتید تا عکس های خود را به دیگران نشان دهید، توصیه می شود از پوشیدن لباس زیر خودداری کنید.

۳- پشت سرتان دیواری ساده باشد

اطمینان حاصل کنید که در پشت سر شما و یا همان پس زمینه تصویر، هیچ نوع درهم و برهمی، رنگ های روشن یا اشیاء منحرف کننده و نا منظم وجود نداشته باشد. همچنین، از ابتدا تا انتهای کار، یک مکان مشخص را برای عکاسی در نظر بگیرید.

آموزش عکاسی “قبل و بعد” رژیم غذایی و ورزش

۴- عکس تصویر واقعی شما باشد نه انعکاس در آینه

عکسی که می گیرید از نوع سلفی در آینه نباشد. برای این کار هم می توانید از شخصی که با آن کاملا احساس راحتی می کنید بخواهید که از شما عکس بگیرد یا اینکه از تایمر گوشی موبایل یا دوربین عکاسی خود کمک بگیرید. همچنین، در تصویر بدن شما باید در وسط کادر قرار بگیرد.

۵- از سه زاویه تصویربرداری کنید

برای درک بهتر تغییرات بدن و پیشرفت حاصل شده، بسیار مهم است که از سه زاویه رو به رو، طرفین و پشت عکس برداری شود. برای ثابت ماندن روند کار، هربار از زاویه ای یکسان عکس بگیرید.

۶- زیر نور طبیعی عکس بگیرید

سعی کنید برای عکاسی از نور طبیعی روز استفاده کنید. در صورتی که این کار برای شما امکان پذیر نیست، اطمینان حاصل کنید که اتاق به خوبی روشن و پر نور باشد.

آموزش عکاسی “قبل و بعد” رژیم غذایی و ورزش

۷- وضعیت خوبی را حفظ کنید

راست بایستید، شانه هایتان به عقب و پایین بوده و بازوهای خود را کاملا با آرامش در کنار خود قرار دهید. در هر بار عکاسی همین وضعیت را حفظ کنید.

۸- هر ماه از خودتان عکس بگیرید

بسیار مهم است که هر ۴ هفته یک بار از خودتان عکس بگیرید و بهتر است طوری برنامه‌ریزی کنید که هر ماه در یک روز مشخص این کار انجام شود.

سخن پایانی

برای عکس گرفتن از خود وقت بگذارید و سعی کنید این کار را با دقت انجام دهید. در پایان کار، از نتیجه بسیار راضی خواهید بود و از خودتان قدردانی خواهید کرد. این مسیر شما به سوی هدف پیش رو است و باید در هر گام از این مسیر، سربلند شوید. عکس های واضح و شفافی که به خوبی ثبت شده است به شما کمک می کند تا شاهد پیشرفت خود باشید و همچنین شما را به سوی دستیابی به اهداف تناسب اندامی خود سوق می دهد.

نویسنده: فوتو موتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سریع

در سریعترین زمان در واتساپ پاسخگو هستیم!

  • پس از پرداخت وجه، بلافاصله به صفحه دانلود هدایت می شوید. در صورت بروز هر مشکلی با ما در تماس باشید!
  • کافی است لینک صفحه عکس یا اسکرین شات و حتی کد عکس را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت برایتان ارسال کنیم.
  • سال ها با افتخار در این زمینه فعالیت می کنیم و دارای نماد الکترونیکی هستیم.