شش اصل مهم در عکاسی از محصولات برای فروشگاه های اینترنتی

شش اصل مهم در عکاسی از محصولات برای فروشگاه های اینترنتی

شش اصل مهم در عکاسی از محصولات برای فروشگاه های اینترنتی

1_محصول خود را روی یک سطح بازتابی بگذارید.

بازتاب عمق بیشتری خواهد داشت تا یک عکس جالب و چشمگیر به نظر برسد. از آینه تنها استفاده نکنید. برای دستیابی به نتیجه حیرت انگیز به ابزار دیگری فکر کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بازتابی در آب باشد. برای افزایش بازتاب ، بهتر است نور پردازی عکاسی محصول را به خوبی تنظیم کنید.

2_حرکات گنجانده شده در عکس را فراموش نکنید!

اگر نوعی حرکت را در عکس تان ایجاد کنید، و بتوانید در یک لحظه یک حرکت جذاب را ثبت کنید، عکسی که ثبت می کنید چشمگیرتر و هیجان انگیز تر به نظر می رسند. رویکردهای مختلف و ایده های عکسبرداری محصول را امتحان کنید تا به طبیعی ترین روش بتوانید یک حرکت را ثبت کنید.

3_از تکنیک Gradient Reflection استفاده کنید.

با این تکنیک، می توانید از نگاه مستقیم به سمت سوژه جلوگیری کنید. با نصب یک لنز اضافی بین نور و جسم می توانید به نتیجه دلخواه برسید. برای رسیدن به بازتاب مطلوب ، زاویه صحیح سطح بازتاب را تنظیم کنید.

4_عکس های محصولات در قالب سبک زندگی

به خریداران این فرصت را بدهید تا از نحوه عملکرد این محصول یا تصور آن در خانه خود ایده ای کسب کنند. در مورد چگونگی عکاسی از محصول به واقع بینانه ترین حالت آن فکر کنید. حتی بهتر است، برخی از پیشنهادات را اضافه کنید که به شما کمک می کند نحوه استفاده از این مورد را نشان دهید.

5_استفاده از یک محیط مناسب

استفاده از ابزار های مختلف برای عکسبرداری محصول امری بسیار مهم است. به این ترتیب می توانید عملکرد و مقیاس محصول را نشان داده و همچنین داستان آن را بگویید. لوازم جانبی عکاسی محصول باید با رنگ ، سبک ، اندازه و شکل محصول شما کاملاً مطابقت داشته باشد. با این حال ، شما باید مراقب باشید. از یک طرف می توانید رنگ ها و سایه های جدیدی را به طیف رنگی عکس خود اضافه کنید و آن را جالب تر و جذاب تر کنید. از طرف دیگر ، انتخاب رنگ های نادرست و الگوهای شلوغ می توانند عکس یک محصول را خراب کنند.

6_استفاده از بک گراند سفید

برای عکاسی از محصول در استودیو یا باکس های نوری، ، پس زمینه سفید را انتخاب کنید. از آن جایی که سطح سفید در بازتاب نور طبیعی یک گزینه خوب است، می تواند یکی از ابزار های نور پردازی به حساب بیاید. محصولات رنگی در ترکیب با پس زمینه سفید جذاب تر و واضح تر به نظر می رسند. علاوه بر این ، ویرایش تصاویر با پس زمینه سفید آسان تر خواهد بود ، زیرا فرصت های بیشتری را برای ویرایش عکس ایجاد می کند.

نویسنده: روابط عمومی

من یک عکاس حرفه ای هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سریع

در سریعترین زمان در واتساپ پاسخگو هستیم!

  • پس از پرداخت وجه، بلافاصله به صفحه دانلود هدایت می شوید. در صورت بروز هر مشکلی با ما در تماس باشید!
  • کافی است لینک صفحه عکس یا اسکرین شات و حتی کد عکس را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت برایتان ارسال کنیم.
  • سال ها با افتخار در این زمینه فعالیت می کنیم و دارای نماد الکترونیکی هستیم.