نکته های جالب برای عکاسی جشن تولد

چه این کار را برای مشتری انجام دهید و چه برای خانواده و دوستان ، عکاسی و عکس گرفتن از جشن تولد می تواند چالش برانگیز باشد! شما باید به سرعت حرکت کنید ، هیچگونه فعالیتی را از دست ندهید و با تنظیمات دوربین خود در این مرحله آماده باشید تا بهترین عکس ها را خلق کنید.

نکته های  جالب برای عکاسی جشن تولد

1. بیشتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید عکس بگیرید

از عکاسی خیلی زیاد نترسید. هر زمان که از بچه ها یا حیوانات عکاسی می کنید ، حرکات سریع و غیرقابل پیش بینی است. عکاسی از تعداد زیادی از عکس ها می تواند اطمینان حاصل کند که برای هر لحظه حداقل چند عکس خوب وجود خواهد داشت.

بخشی از زیبایی عکسبرداری دیجیتال این است که شما می توانید بدون هزینه اضافی در حالت عکسبرداری مداوم قرار بگیرید. به خصوص هنگامی که شما در حال یادگیری و حواشی عکاسی در رویداد هستید ، بیشتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید عکس بگیرید.

در عکاسی رویدادها شما هیچ وقت نمی دانید چه کسی چشمک می زند یا در حال صحبت کردن می باشد ، پس باید عکس های زیادی را بگیرید تا بهترین ها ثبت شوند.

2. در تولد ها از خانواده بیشتر از مهمانان عکاسی کنید

به هر حال سوژه اصلی در مهمانی های تولد پسر / دختر و خانواده فردی می باشند که تولد او می باشد ، اما مستند کردن مهمانان را هم فراموش نکنید!

عکس از میهمانان کمک می کند تا داستان مهمانی را بازگو کنید. نسبت به اعضای خانواده و به ویژه اعضای بزرگتر خانواده بسیار آگاه باشید.

در حالی که همه مهمانان مهم هستند ، خانواده به احتمال زیاد بیشتر از عکسهایی که از مهمانان می اندازید مهم تر می باشد ، برای مثال پدربزرگ و مادربزرگ ها همیشه در اولویت باید باشند.

خانواده باید کمی بیشتر مورد توجه قرار گیرد ، اما این نکته را فراموش نکنید که باید همه مهمانان را در عکاسی خود ثبت نمایید.

۹. برای گرفتن عکس های منحصر به فرد از حالت های نزدیک استفاده کنید

در حالی که گرفتن گروه هایی از افراد در هر عکس می تواند سرگرم کننده باشد ، نزدیک شدن به بیننده باعث می شود موضوع و حس عکس بیشتر نمایان شود.

کودکان و نوجوانان در لحظاتی مانند روشن کردن شمع روی کیک ، باز کردن هدایا یا بازی های مهمانی ، صحنه های بسیار خوبی را ارائه می دهند.

همچنین ، از یک لنز زوم برای گرفتن صحبت بین مهمانان استفاده کنید تا افرادی که در این رویداد حضور دارند را بصورت طبیعی نشان دهید.

۱۰. موضوعاتی را برای ترکیب بهتر لحظه های عکاسی تولد مطرح کنید

بعضی اوقات ، افراد به روش هایی جمع می شوند که برای عکس ها ایده آل نیست. این بخشی از کار شماست که از افراد مختلف بخواهید که به این صورت یا یک ژست دیگر حرکت کنند تا عکس ها بهتر به نظر برسند.

اکثر مردم با خوشحالی رعایت می کنند و وقتی می بینید عکس ها عالی شده اند ، میزبان ها واقعا خوشحال خواهند شد! لحظه های مهم در نظر گرفتن این مسئله زمانی است که میهمان شمع تولد خود را فوت می کنند یا هدیه ها را باز می نمایند.

اطمینان حاصل کنید که از یک نقطه با دید روشن به موضوع خود بپردازید ، و در نظر بگیرید ترتیب برخی از دوستان درست در کنار آنها برای کمک به نشان دادن جمعیت میهمانان و افزایش علاقه بیشتر بدرستی رعایت شده است.

۱۱. قبل از شروع جشن تولد ، تنظیمات داخلی و خارجی را تنظیم کنید

اغلب اوقات ، مهمانی ها مناطقی دارند که کم نور هستند و یا شرایط روشنایی متفاوتی دارند. به طور معمول ، این تفاوت بین فضای داخلی و خارج از خانه به پایان می رسد. برای تنظیم این اختلافات به سرعت ISO و سرعت شاتر خود توجه داشته باشید.

وقتی برای اولین بار وارد می شوید ، زمان بسیار خوبی برای فهمیدن تنظیمات رفتن به کل رویداد است. تنظیمات خود را برای محیط داخلی آزمایش کنید ، سپس به بیرون بروید و تنظیمات را برای بیرون از منزل امتحان کنید .

به این ترتیب ، هنگامی که داخل خانه و بیرون از خانه قدم می زنید ، باید تنظیمات را تغییر دهید ، به طور خودکار می دانید که برای تغییر به چه چیزی نیاز دارید.

فهمیدن این اطلاعات در اوایل ورود به این رویداد ، کار شما را با حرکت در محل آسانتر می کند. و این باعث می شود که شما فوق العاده حرفه ای به نظر برسید زیرا هیچ گونه حدس و آزمایشی و یا تست میانه طرفی وجود نخواهد داشت.

۱۲. برای دیدگاه های خلاقانه تر در بازی ها شرکت کنید

اگر می توانید ، به بازی ها یا گروه ها پرش کنید و از درون عکس بگیرید. این یک دیدگاه کاملاً جدید را ارائه می دهد که می تواند شادی این رویداد را بهتر نشان دهد.

با لذت بردن از خود ، پیوند با مهمانان و لبخند زدن به دیگران ، لحظات سرگرم کننده را ایجاد می کنید که در غیر این صورت ممکن است اتفاق نیفتد. و برای تجارت عکاسی خود ارتباطاتی ایجاد می کنید که ممکن است منجر به فرصت های جدید شود.

نویسنده: روابط عمومی

من یک عکاس حرفه ای هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *