چند نکته برای عکاسی صنعتی
اگر قصد فروش محصولات تان را به صورت غیر حضوری دارید باید بتوانید از آن ها عکاسی کنید. برای این کار بهتر است یک سری نکات مربوط به عکاسی صنعتی را بدانید تا عکس های بهتری را در معرض نمایش قرار دهید. نکته قابل توجه این که 22% بازدهی که شما از این کار دریافت می کنید، به نگاه مشتری نسبت به محصول برمی گردد و این مستقیما با عکسی که شما ثبت می کنید در ارتباط است. بنابراین ، اگر می خواهید تصاویر محصول تان چشم نواز باشد و هزار بازدید از وب سایت را برای شما به ارمغان آورد ، با ما همراه باشید. فقط به تکنیک های عکاسی که در ادامه می گوییم، توجه کنید که در جلوگیری از رایج ترین اشتباهات به شما کمک می کند.
1_بین نور طبیعی و مصنوعی یکی را انتخاب کنید.
شما باید یا یک منبع مصنوعی یا یک منبع طبیعی را انتخاب کنید. در غیر این صورت مشتری دچار سردرگمی می شود. به عنوان مثال ، استفاده از نور طبیعی بر روی یک تصویر نسبت به نور مصنوعی شانس بهتر دیده شدن محصول را بیشتر می کند.
2_برای نرم کردن سایه ها از نور زیاد استفاده کنید.
نورپردازی عکاسی از محصول نقش مهمی در عکسبرداری تجارت الکترونیکی دارد. مهم نیست چه نوع سبکی را انتخاب کنید: مصنوعی یا طبیعی. هدف اصلی کاهش سایه ها است. 3 روش انجام این کار را به یاد داشته باشید:
3_همیشه از دیفیوزر با نور مصنوعی استفاده کنید.
یک عکاس حرفه ای همیشه سعی می کند تا نور استودیو را پخش کند به گونه ای که نور به اطراف نیز برسد. این یک تکنیک عالی است ، زیرا برخی از نقاط یک تصویر قابل ویرایش نیست. علاوه بر این، نورپردازی به این سبک برای white balance هم بسیار عالی عمل می کند. استفاده از تجهیزات مناسب عکاسی محصول می تواند به نتیجه بهتر کمک کند. برای پراکنده و بهتر کردن نور ، از چترهای عکاسی استفاده کنید.
4_یاد بگیرید که چگونه عکس ها را ترکیب کنید.
پیشنهاد می کنم کمی از وقت تان را صرف بازدید از سایت pinterest کنید و به دنبال ایده های عکاسی محصول در آن باشید. این یک مزیت بزرگ در هنگام عکسبرداری برای تبلیغات و کاتالوگ های عکاسی محصول است.