چند نکته مهم برای عکاسی صنعتی

اگر قصد فروش محصولات تان را به صورت غیر حضوری دارید باید بتوانید از آن ها عکاسی کنید. برای این کار بهتر است یک سری نکات مربوط به عکاسی صنعتی را بدانید تا عکس های بهتری را در معرض نمایش قرار دهید. نکته قابل توجه این که 22% بازدهی که شما  از این کار دریافت می کنید، به نگاه مشتری نسبت به محصول برمی گردد و این مستقیما با عکسی که شما ثبت می کنید در ارتباط است. بنابراین ، اگر می خواهید تصاویر محصول تان چشم نواز باشد و هزار بازدید از وب سایت را برای شما به ارمغان آورد ، با ما همراه باشید. فقط به تکنیک های عکاسی که در ادامه می گوییم، توجه کنید که در جلوگیری از رایج ترین اشتباهات به شما کمک می کند.

چند نکته مهم برای عکاسی صنعتی

 

1_از بک گراند های شلوغ خودداری کنید.

بافت های اضافی و سایر اشیاء باعث کاهش توجه مشتری از محصول اصلی می شود. بهتر است برای تأکید بیشتر روی محصول ، از یک پس زمینه سفید ساده استفاده کنید. اگر نمی خواهید هزینه ای برای بک گراند سفید حرفه ای کنید، از یک برگه سفید یا یک پوستر برای عکاسی خود استفاده کنید. همان طور که گفتیم،  اشیا اضافی را به حداقل برسانید تا محصول در مرکز توجه باشد.

2_از زوایای مختلف محصول عکاسی کنید.

با مراجعه به هر فروشگاه اینترنتی ، مردم می خواهند این کالا را از زوایای مختلف مشاهده کنند. بنابراین توصیه من این است که از هر طرف که ممکن است، عکس بگیرید. اگر بتوانید عکاسی 360 درجه داشته باشید عالی خواهد بود اما در صورت عدم تجربه یا تجهیزات ، ناراحت نشوید. کافی است کمی وقت بگذارید و از جزئیات یک محصول از نزدیک عکاسی کنید، یک عکس از زاویه جلو و بالای آن.

3_تنظیمات white balance فراموش نشود!

بسیاری از اشتباهات عکاسی محصول مربوط به تنظیمات نادرست white balance است ، بنابراین مطمئن شوید که از لامپ ها و چشمک های مناسب استفاده می کنید. به یاد داشته باشید که تنظیمات white balance را بررسی کرده و تنظیمات دوربین را مطابق با نور مورد استفاده اصلاح کنید.

4_از فوکوس بی جا خودداری کنید.

عکس اول نشانگر یک اشتباه افتضاح است. این امر لزوم بررسی فوکوس دوربین و واضح بودن آن را اثبات می کند. در غیر این صورت ، عکس ها کاملا غیر جذاب خواهند بود. پس سعی کنید در هر موقعیتی از تمرکز بی جا و مبهم خودداری کنید.

5_عکس با وضوح بالا را اولویت قرار دهید.

تصاویر با وضوح بالا برای محصولات صنعتی، یک امر کاملا ضروری است. این کمک خواهد کرد که توجه مشتریان را از هر جزئیات که برای آنها مهم است، جلب کنید. در نتیجه ، آنها مشتاق نیستند که به دنبال مکان دیگری برای جستجوی کالای مورد نظرشان باشند.

6_از تئوری رنگ ها استفاده کنید.

این مطالعه ای بر روی رنگها و تأثیر آنها بر روی شخص است. به طور دقیق ، برخی از رنگ ها یا ترکیب آنها می تواند به راحتی مشتریان را برای خرید محصولات شما تحت تأثیر قرار دهد. آن دسته از عکاسانی که اصول اصلی این تئوری را می دانند ، چگونگی جذب مشتری با ترکیب رنگی مناسب را می فهمند.

برای این کار به شما پیشنهاد می کنم کتاب الکترونیکی 48 صفحه ای با عنوان Captivating Color را که توسط “Mitchell Kanashkevich” نوشته شده است با موضوع چگونگی گرفتن عکس هایی که احساسات را برانگیخته می کنند ، بخوانید تا باعث شود افراد مادامی که به تصاویر شما نگاه می کنند احساساتی شوند و باعث شوند که بخواهند محصولات شما را بخرند.

نویسنده: روابط عمومی

من یک عکاس حرفه ای هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *