عکاسی از آجیل و خشکبار

عکاسی از محصولات غذایی یکی از پرزحمت ترین و البته خوشمزه ترین  قسمت های عکاسی تبلیغاتی است . دقت در باز آفرینی طراوت و تازگی محصولات ، همراه با مهارت در طراحی و انتخاب چیدمان مناسب مهمترین نکته ای است که در این زمینه می توانید روی ما حساب کنید .بیشتر متقاضیان این نوع عکاسی، کارخانه ها و شرکت های تولید کننده ی محصولات غذایی هستند. البته در این میان برخی از کافه ها و رستوران های خوش ذوق مایلند به منظور جذب مخاطب و نمایش منو های غذایی  از این خدمات استقاده کنند.

 

یکی از تخصصی ترین قسمت های عکاسی محصولات غذایی ، عکاسی از آجیل و خشکبار است . ترکیب بندی این محصولات اهمیت بسیاری دارد زیرا خود ابژه به تنهایی شلوغ است بنا بر این استفاده از آکساسوار و رنگ ها در چیدمان تصویر باید با دقت و ظرافت زیادی صورت گیرد که در عین جذابیت بصری به بازنمایی هویت محصول اصلی آسیبی وارد نشود.

چند نکته برای عکاسی کنسرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *