ترفند عکاسی از البسه و پارچه

اطراف ما پر از لباس‌های کشباف و ابریشمی است. امروز، ما به تکنیک‌های عکسبرداری از آنها می‌پردازیم. شما با این تکنیک‌ها می‌توانید تحسین دوستان هنرمندتان را جلب کنید و اگر استعداد خوبی در آن داشته باشید این می‌تواند یک عرصه شغلی را برای شما فراهم آورد. حال به عکسبرداری از پارچه‌ها می پردازیم. ادامه مطلب

نکته های مهم عکاسی تبلیغاتی لوازم آرایشی و بهداشتی

قبل از هر چیز لازم است بدانیم که عکاسی لوازم آرایشی چه هدفی را دنبال می‌کند. در عکاسی تبلیغاتی لوازم آرایشی و بهداشتی ، لازم است مردم و به طور خاص مشتری را متقاعد کنیم تا با استفاده از محصولات آرایشی یک برند خاص، احساس زیبایی بیشتری نمایند. تنها در این صورت است که افراد به خرید محصولی که قصد معرفی آن را داریم، ترغیب می‌شوند.
بنابراین شما باید بتوانید با استفاده از ایده‌های خلاقانه و نوین و با استفاده از چیدمانی که ظرافت و لطافت را به مشتری القا می‌کند، ویژگی‌ها و خصوصیات ظاهری محصول را در قالب یک فریم یا تصویر به بیننده القا کنید به طوری که تصویر گرفته شده، در ذهن او ماندگار شود و تمایل به خرید در او افزایش یابد. به طور حتم، هرچه در این مسیر ابتکار و ظرافت بیشتری به خرج دهید، به هدف خود که همان فروش محصول آرایشی است نزدیک‌تر خواهید شد.
گام بعدی دادن اطمینان به مشتری است که بخش مهمی از عکاسی صنعتی و به طور خاص عکاسی لوازم آرایشی است. بنابراین باید عکس گرفته شده، به گونه‌ای باشد که علاوه بر اینکه محصول آرایشی و بهداشتی را معرفی می‌کند، نوعی اطمنیان خاطر از حصول نتیجه را نیز در او ایجاد کند. ادامه مطلب

چند نکته طلایی برای عکاسی از محصولات فروشگاه اینترنتی

امروزه دیگر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، هر چند کوچک، کار ساده ای شده است. به لطف ابزار های مختلف، این کار میتواند خیلی سریع انجام شود و شما می تواندی به صورت ساده و سریع آوازه خود را به گوش همگان برسانید. با توجه به این موضوع وقتی تنها باشید با این مسئله روبه رو هستید که باید وظایف گوناگونی را برعهده بگیرید. یکی از این چالش‌ها (موضوع پست امروز ما: عکاسی برای فروشگاه اینترنتی)، این است که چطور عکس‌های جذاب و جالبی را از محصولات خود بگیرید. پس با آموزش عکاسی از محصولات برای فروش همراه ما باشید.

عکس هایتان، به همراه بسیاری دیگر از اجزای مهم سایت‌، نشان دهنده این است که شما چه کسی هستید و در مشتریان شما اعتماد ایجاد می‌کند یا نه. لازم به ذکر است که داشتن تصویر خوب از محصول باعث می‌گردد بازدیدکنندگان مدت زمان بیشتری را در صفحات شما سپری کنند، اطلاعات بیشتری از محصول به دست بیاورند و به مشتریان شما تبدیل شوند.

مطالعات اخیر حاکی از آن است که ۷۸ درصد خریداران اینترنتی می‌خواهند عکس‌های بیشتری را در سایت فروشگاهی شاهد باشند، زیرا به آنها کمک می‌کند تا تصویر بهتری از محصول را در ذهن داشته باشند. اگر شما یک عکاس حرفه‌ای نیستید نگران نباشید! خبر خوب این است که برای عکاسی حرفه ای از محصولات به صورت خوب و قابل قبول، لازم نیست یک عکاس باتجربه باشید. با صرف اندکی زمان، خلاقیت و چند قدم ساده هر کسی می تواند یاد بگیرد چطور مانند یک فرد حرفه‌ای، عکاسی حرفه ای از محصولات داشته باشید.

ادامه مطلب

عکاسی از طلا و جواهرات ؛ شاخه‌ای از عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی، نوعی عکاسی حرفه‌ای است که به معرفی کالاهای تبلیغاتی می‌پردازد که از جمله آن، می‌توان بهعکاسی از جواهرات و زیورآلات اشاره کرد. به بیان دیگر، عکاسی طلا و جواهر را می‌توان بخش کوچکی از عکاسی صنعتی دانست.

از آنجا که عکاسی صنعتی، به معرفی کالا و بروشورهای تبلیغاتی می‌پردازد، توجه به آیتم‌های خاصی، باعث می‌شود، کالای مورد نظر در دید مخاطب، زیبا و ارزشمند به نظر بیاید و او را به خرید ترغیب و متقاعد نماید. باید گفت، هدف اصلی عکاسی صنعتی، ترغیب مخاطب به خرید کالا و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل است.

ادامه مطلب

آموزش نکته های عکاسی مینیمالیستی در یک محیط شهری

مانند همه هنرهای تجسمی دیگر، مینیمالیسم نیز بر روی عناصر اصلی طراحی بنا شده است؛ خط، شکل، رنگ، بافت، فرم، و ترکیب بندی. در این آموزش عکاسی مینیمال لنزک، ابتدا با حفظ سادگی و ترکیب بندی عکاسی مینیمالیستی در منظره شهری شروع کرده، سپس به عناصر طراحی مثل خطوط، شکل و… پرداخته و در انتهای مقاله به فضای منفی می پردازیم. با ما همراه شوید.

ادامه مطلب